Sunday, August 22, 2010

Weekend Yang Membosankan

setelah lama x menulis blog.. ntah knape hari ini aku tiba terfikir nak update blog usang ni.. mungkin sebab aku boring stay kat sini barangkali.. ya lah, minggu ni aku xkuar p mana.. stay kat rumah sahaja sambil menguruskan hal rumah bujang ni.. huhu..
sebenarnya, xder cerita best la kali ni.. cuma nak telling yg weekend ni adalah antara weekened yang membosankan.. semua macam xmengena.. nak g office pun, rs mcm kurang bersemangat.. bukan apa.. aku malas nak p memeningkan otak aku kat sana.. lgpun, weekend.. so, aku nak rehatlah.. ditika ini, aku sedang melayan jiwang jak kat rumah.. sambil mendengar lagu koleksi terbaik yang aku sendiri susun.. sekejap2 juga belek2 buku objective-c.. tp xdpt apa apa pun yg baru.. mungkin susah nak buat kefahaman tanpa mempraktikkannya..
so, mlm ini bakal menamatkan weekend yg agak malang nih.. huhu.. sementara ini, perutku masih kosong.. camnih la klu duk seorng.. nak makan pun xder selera.. huhu.. baring2 saja lah.. sambil mengenang nasib diri.. cuma yg best weekend ni hr tu, petang sabtu aku tertidur kat ruang tamu dan aku didatangi mimpi yg slama nih menjadi khayalanku.. tp apabila sedar, kurasa kecewa sedikit sbb menyedari ia cuma khayalan mimpiku sahaja.. tp jauh di dalam hati, aku berazam dan pasti suatu hari nanti, mimpi ini akan menjadi kenyataan.. k jumpa lagi..

1 comment:

Unknown said...

Impian tu kadang2 lebih melebihi mimpi yang diimpikan. Bak kata pepatah, pucuk dicita, ulam mendatang..